pix
Praca z obiekcjami Klienta

Praca z obiekcjami Klienta

Szkolenie dla zaawansowanej grupy sprzedawców. Są takie szkolenia, gdzie trener może nauczyć się wiele od uczestników. To zdecydowanie było takie szkolenie. Cała masa pomysłów, fajne rozwiązania. Pracowaliśmy nad obiekcjami Klienta, jak o nich rozmawiać, jakie...

Zjazd Harvard Bussiness Review Polska

Zjazd Harvard Bussiness Review Polska

Trener też musi się dokształcać. Kolejny zjazd za mną! Tym razem rozmawialiśmy o neurolingwistyce w sprzedaży. Dlaczego klienci kupują, jak sprawić aby zwiększyć sprzedaż. To są te spotkania ze światowej klasy specjalistami, które długo się pamięta...

Skuteczna sprzedaż w rynku tradycyjnym

Skuteczna sprzedaż w rynku tradycyjnym

Dwa dni poświęcone pracy handlowca w rynku detalicznym. Jak działają sklepy, jak generować marżę, prezentować ofertę oraz jak rozmawiać z Klientem. Bardzo doświadczona grupa handlowców, moc energii i dużo wniosków. To był owocny weekend!

Zjazd Harvard Bussiness Review Polska

Zjazd Harvard Bussiness Review Polska

Sprzedaż strategiczna to temat obecnego zjazdu HBRP. Tym razem spotkanie ze światowej marki konsultantem. Trendy sprzedaży, analiza strategii, segmentacja rynku. Jest tyle ważnych aspektów a tak mało weekendu...

Zarządzanie Projektami

Zarządzanie Projektami

W pełni zaangażowana grupa! Podczas dwóch dni mieliśmy okazje przećwiczyć czym jest ryzyko w projekcie, jak powinien wyglądać podział ról oraz jak szacować czas projektu. Praktyka dominowała!

Sprzedaż Telefoniczna

Sprzedaż Telefoniczna

Techniki sprzedaży przez telefon to niełatwa sprawa. Trzeba dobrze zbadać potrzeby, typ Klienta, dostosować rozmowę i skutecznie przekonać do oferty. To wszystko w dwa dni pełne ćwiczeń. 

Skuteczna komunikacja

Skuteczna komunikacja

Skuteczna komunikacja z podwładnymi to niełatwa sprawa. Przez dwa dni mieliśmy okazję zobaczyć co motywuje naszych pracowników, co sprawia, że są kreatywni a jak skutecznie osłabiamy ich chęci. Grupa doświadczonych ludzi z głowami pełnymi pomysłów!

Telefoniczna Obsługa Klienta

Telefoniczna Obsługa Klienta

Grupa wsparcia sprzedaży i obsługa reklamacyjna to uczestnicy ostatniego szkolenia. Ćwiczyliśmy skuteczną rozmowę przez telefon aby sprostać oczekiwaniom klienta. 

Zarządzanie Zespołem dla logistyki

Zarządzanie Zespołem dla logistyki

Kierownicy zmian i szefowie ekip to uczestnicy ostatniego szkolenia. Jak zarządzać zespołami w zmiennym środowisku. Jak zatrzymać pracowników. Jak rozwijać zespół to tematy ostatniego szkolenia

Zarządzanie Zespołem

Zarządzanie Zespołem

Kolejny projekt z zakresu poszerzania kompetencji zamknięty. Grupa ćwiczyła umiejętność rozwijającej rozmowy z pracownikiem oraz skutecznego nakładania celów. Szukaliśmy także narzędzi motywacji oraz zasad skutecznej komunikacji.